جیگر مامان

جاذبه های گردشگری اروپا

1394/6/16 19:53
نویسنده : sara
501 بازدید
اشتراک گذاری
  • آکروپلیس، آتن، یونان:

 

acropolis

بخش مرکزی آکروپلیس، بنای بسیار جالب معبد پارتنون است. پارتنون که به معنای محل اقامت باکره ‌ها می‌باشد برای احترام به آتنا خدای محافظ شهر ساخته شد.

 

  • آکروپلیس، آتن، یونان:

 

acropolis

بخش مرکزی آکروپلیس، بنای بسیار جالب معبد پارتنون است. پارتنون که به معنای محل اقامت باکره ‌ها می‌باشد برای احترام به آتنا خدای محافظ شهر ساخته شد.

 

  • Alhambra، گرانادا، اسپانیا:

هیچ چیز به اندازه Alhambra نمی تواند شما را مجذوب تمدن اهالی آفریقای شمالی که ساکن کوه های آندولس هستند، کند. مجموعه ای بی نظیر با حیاطی زیبا پوشیده از گل های رنگارنگ و آب نماهایی که جلوه حیاط را زیباتر می کنند.

Alhambra

  • Colosseum، رم، ایتالیا:

کولوسئوم   یک تماشاخانه بیضی‌وار در مرکز رم در ایتالیا است. این آمفی‌تئاتر بزرگترین از نوع خود در امپراتوری روم باستان بوده است و از دیدنیهای تور اروپا هست . حتما فیلم گلادیاتورها را دیده اید !   نبردهای خونین بر سر مرگ و زندگی گلادیاتورها یکی از سرگرمی‌های روزانه امپراطوران و اشرافیان روم بوده‌ است و در آنزمان امپراطوری روم در این امفی تئاتر  شاهد فجیع ‌ترین جنایات به شکل کشتار بردگان و مسیحیان بوده ‌است. قدمت تاریخی و شکوه و جلال این بنا ، سالانه بازدیکننده های بسیاری را جذب خود مینماید .این اثر با ارتفاع حدودا ۴۸ متری  ، به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید به شمار می‌رود . تور ایتالیا

Colosseum

  • کلیسا Duomo، فلورانس، ایتالیا:

 

Duomo

  • برج ایفل، پاریس، فرانسه:

 

ارتفاع برج ۳۲۴ متر است که در زمان خود مرتفع‌ترین برج جهان بوده است. نام برج ایفل از نام سازنده‌اش گوستاو ایفل گرفته شده است و پای ثابت تورهای فرانسه برا گردشگران میباشد .

Paris, The Eiffel Tower (Tour Eiffel) I

  • Grand’Place، بروکسل، بلژیک:

Grand Place میدان مرکزی و تجاری شهر بروکسل در بلژیک است که با فروشگاه های مختلف ، تالار شهر (Townhall) و (Bread house) ، احاطه شده است . این میدان مهم ترین ، جاذبه توریستی شهر است و در نزدیکی بنای اتومیوم و مجسمه پسر بچه (Manneken Pis) واقع شده است. ( تورهای لحظه آخری )

گراندپلیس برای فرش گل (Flowercarpet) خاصش ، صاحب شهرت جهانی شده است به نحوی که هر دو سال یکبار  نمایش گل های بگونیا (Begonia)   به مدت چند روز در اواسط ماه اگوست برگزار می شود و جهانگردان بیشماری را به خود جذب مینماید . گراندپلیس در سال ۱۹۹۸  توسط سازمان یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت گردید .

GrandPlace

  • Mont-St-Michel، نورماندی، فرانسه:

نورماندی منطقه‌ای واقع در شمال غربی فرانسه  مربوط به قرون وسطا است. این منطقه در سال ۹۱۱ توسط شارل ابله پادشاه فرانک‌ های غربی به وایکینگ ‌های نروژی که به نورمان مشهور بودند به صورت دوک نشین بخشیده شد تا از حمله های همیشگی آنها به خاک فرانسه جلوگیری گردد. برای دیدن این ناحیه تماشای منظره ی باشکوه غروب آفتاب Mont-St-Michel  را از دست ندهید . (اطلاعات تورهای مسافرتی)

La-Sagrada-Familia

منبع : www.gardeshgarha.com/tourism/best-place-in-europe

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جیگر مامان می باشد